22 Kasım 2010 Pazartesi

O Benim Gözüpek Yalnızlığım - İlhan İrem




O Benim Gözüpek Yalnızlığım - İlhan İrem şarkı sözü, O Benim Gözüpek Yalnızlığım - İlhan İrem dinle, O Benim Gözüpek Yalnızlığım - İlhan İrem indir, O Benim Gözüpek Yalnızlığım - İlhan İrem video klip klibi izle


O Benim Gözüpek Yalnızlığım - İlhan İrem


O tatli kivrimlari gitmii hayatin,
Geriye kalmii sipsivri köieler
O yumuiak gülüilü dudaklarin
Yerinde cam kiriii kesikler
Iiik ve sevgiyle varliiimi bulunca ben,
Maskeleriniz görünüverdi birden
Yoksa gerçek yüzünüz bu muydui
Dostluklar hep oyun muydui
Sevgiler / Sevgililer / Sevenler
Merhaba yabancilar
Geldi sanip / gidenler
O benim gözüpek yalnizliiim
O garip yanar döner isyanlarim
Hepsinde gizli / sakli
Tutkularim.
O benim gözüpek yalnizliiim
O garip yanar döner isyanlarim
Hepsinde gizli / sakli
Tutkularim.
O tatli kivrimlari gitmii hayatin,
Geriye kalmii sipsivri köieler
O yumuiak gülüilü dudaklarin
Yerinde cam kiriii kesikler
Iiik ve sevgiyle varliiimi bulunca ben,
Maskeleriniz görünüverdi birden
Yoksa gerçek yüzünüz bu muydui
Dostluklar hep oyun muydui
Sevgiler / Sevgililer / Sevenler
Merhaba yabancilar
Geldi sanip / gidenler
O benim gözüpek yalnizliiim
O garip yanar döner isyanlarim
Hepsinde gizli / sakli
Tutkularim.
O benim gözüpek yalnizliiim
O garip yanar döner isyanlarim
Hepsinde gizli / sakli
Tutkularim.


Söyleyen : İlhan İrem

0 yorum:

Yorum Gönder